Naturlig Mat – Kost & Hälsa

måndag 14 januari 2013

Helgen som har förlupit...


Varför går helgerna så fort?? Jag tycker att vi nästan har straffbart lite tid och ledighet, håller ni inte med?


Jag lagade en fantastiskt god tacopaj i fredags - tacofredag är ju en riktig svenssonklassiker numer. Gjorde egen tacokrydda och jag lovar att jag aldrig mer kommer köpa en färdig påse... Recept kommer lagom till veckoslutet!


Här börjar det brinna i knutarna... jag kommer från måndag nästa vecka placera mig i skolstolen igen, något jag ser fram emot och längtar efter. Då jag har 60p molekylärbiologi och även fysiologi/patologi med mig i min gamla ryggsäck känner jag att jag har många fördelar och en stabil grund att stå på.


Förresten, en passus... makens midjemått idag 99 cm! Om ni minns så var utgångsläget 105,5 drygt i november!






Ni missar väl inte att följa mig på Instagram, hannabrunnegard


.

1 kommentar:

  1. Trots att vår helg blev extra lång eftersom maken var hemma i fredags, trodde jag att det var söndag när jag vaknade i morse. "Konstigt, det känns nästan som om det vore måndag", tänkte jag bekymmerslöst och tänkte ligga kvar en stund i sängen innan det gick upp för mig att anledningen till att det nästan kändes som om det vore måndag var att det ÄR måndag idag!

    Men jag önskar dig en riktigt trevlig vecka och hoppas att nästa helg mirakulöst blir längre ;).

    Kram

    SvaraRadera