Naturlig Mat – Kost & Hälsa

fredag 1 mars 2013

Finally!!!


Efter ett jäkla SLIT! Noll tid, ständigt avbruten och faktiskt väldigt lite tid för studier har jag ändå lyckats rikta fokus!

Alla på kursen har varit så underbara, lärare och kursare - eller ska jag säga Kollegor!!


Det är med en otrolig stolthet och en liten tår för min egen skull idag som jag faktiskt kan säga att jag nu är


lic. Kostrådgivare

med naturlig mat, lågkolhydratskost och frisk, sund kost som inriktning





NU kan jag börja fylla mina drömmoln, jag kan hjälpa, förändra och ÄNDRA till det bättre! Jag har redskapen, jag har möjligheterna

Hur många gånger har man inte hört "lchf passar inte mig" "jag testade i 9v och inget hände - det passar inte alla" "jag mådde illa, det går inte" och då pratar vi om kritikerna - De har gjort Fel fel fel i nästan ALLA fall, alla ni som känner er träffade av detta ge det en riktig chans med en utbildad Kostrådgivare.


  Sen finns det SÅ många solskenshistorier, jag och min familj är en ur alla perspektiv. 


Jag - med min stabilitet och viktuppgång, ingen PMS, bort med svullen mage och ont

Maken - med sin stabilitet, sin viktnedgång och minskning av midjemåttet. Rofyllldhet och väck med ond svullen mage.

Barnen - med lugnande effekt, nästintill försvinnande av atopiska eksem, nyfikenhet och inga sockermonster.


Sammanfattar med makens ord:



Det här är det Bästa som hänt Oss!



(jag gav ett löfte om jag klarade utbildningen - ni får se det senare, kanske filmar)

.




13 kommentarer:

  1. så.. hur anlitar man dig då? och vad erbjuder du? stor kram till en klok kvinna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj jag har inte klart allt än... helst vill jag träffas face to face men många är ju med avstånd så jag jobbar på ett internetpaket.... jag kommer erbjuda en skräddarsydd rådgivning och tips råd efter det...

      Kommer som sagt anpassa väldigt mycket efter person och pris kommer därmed variera såklart...

      Tack förresten!! Värmer hjärtat!!

      Radera
  2. GRATTISSSS!!!!!!!!!
    <3 <3 <3

    SvaraRadera
  3. Ett rungande,enormt och ärligt menat GRATTIS:)))
    Kram Annika

    SvaraRadera
  4. och glömde; grattis till titeln!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg det mellan raderna, tack fina!!

      Radera
  5. Åh GRATTIS Hanna va kul att du förverkligat en av dina drömmar.
    Jag är övertygad om att du kommer trivas perfekt med dina nya kunskaper.
    Jag blir så glad när jag kan läsa om din kraft och energi. Vilken skillnad från förra våren.
    Nu känns det som du har såväl kraft som energi och mod till livets utmaningar, dessutom har du glädje, energi och glöd i blicken det får mig att le och känna lycka varje gång jag läser din blogg.
    Du är så klok, så stark och så envis och det kommer du ta dig hur långt som helst på.

    Lev väl och ha en fin helg
    Kram lilla jag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla fina du!! Önskar att även du kommer hit!! KRAM

      Radera
  6. Stort grattis igen! Glad för din skulle att du får hålla på med det du brinner för och tror på.

    SvaraRadera
  7. Vad roligt! Grattis grattis, vilken härlig känsla.

    SvaraRadera